czwartek, 31 października 2013
No więc... ??
Jaki chcecie Imagin? Długi i jednoczęściowy, czy długi i kilkuczęściowy?? Mam i ten i ten. Z kim? z Harry'm, z Zayn'em, z Liam'em, z Niall'em czy z Louis'em?? //Kath
Już niedługo....
ONE DIRECTION - STORY OF MY LIFE THREE DAYS TO GO!!!!!!!
link: http://www.youtube.com/watch?v=itG71p5_GvI //Kath
link: http://www.youtube.com/watch?v=itG71p5_GvI //Kath
Hej Hej :)
Patrzcie, co ja tu takiego dla was mam :) :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#Imagif
via. Jakaś stronka na FB :D
Płaczę :'( smutne z wesołym zakończeniem
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#Imagif
via. Jakaś stronka na FB :D
Płaczę :'( smutne z wesołym zakończeniem
Zayn: Hazza co jest.??
Harry: [T..I] robi sobie krzywde.! http://i2.pinger.pl/pgr469/ b19c099e000f9b85512929a8
Zayn: Dlaczego.?
Harry: Wmawia sobie że jest brzydka i się tnie.. ona jest cudowna.! A robi sobie krzywde.! ;c http://4.bp.blogspot.com/ -Wi-mOprSBXY/UA8LUqm5vxI/ AAAAAAAAAmY/XZ-kNBK8NgY/s1600/ 123.gif
Zayn: Porozmawiaj z nią..https://pbs.twimg.com/media/ BFMUXgCCEAA7SOU.jpg...
Harry: Rozmawiałem.. ale ona mi nie wierzy martwie się o nią..!
Ty: Harry.!! http://3.bp.blogspot.com/ -CCKVQXIIeA0/UaJkrVYEKcI/ AAAAAAAAAVk/CWijzayljm8/s1600/ anigif_enhanced-buzz-9565-13597 49139-2.gif
Harry biegnie to waszego pokoju.
Hazza: zrobiłaś coś sobie.?! prosze nie rob tego sobie.!!!
Ty: Nie nic Harry..
Harry: To co jest kochanie.?
Ty: Koniec z okaleczaniem się.. ;c Musze ci powiedzieć że.. jestem w ciąży..!! http://i.pinger.pl/pgr430/ a8d2404a000b0e0f515edf12
Harry: Wreszcie nie bedziesz się ciąc.! Serio kochanie bedziemy mieli dziecko.?!
Ty; Tak.! Cieszysz się.??
Harry: No jasne.!https:// encrypted-tbn1.gstatic.com/ images?q=tbn%3AANd9GcSf0Cvlnley FfWEfHdmNWOYb6thqelRDhI3I1GbLv TbC-PUC-2GrA
Ty: Kocham cię kochanie http://i2.pinger.pl/pgr208/ bc7fd9d30029a78251292e4d
Harry: Ja ciebie też skarbie :** http://i.pinger.pl/pgr251/ e619ed7e002bde945051d427/ pocalunki-gif-gif.gif //Kath
Harry: [T..I] robi sobie krzywde.! http://i2.pinger.pl/pgr469/
Zayn: Dlaczego.?
Harry: Wmawia sobie że jest brzydka i się tnie.. ona jest cudowna.! A robi sobie krzywde.! ;c http://4.bp.blogspot.com/
Zayn: Porozmawiaj z nią..https://pbs.twimg.com/media/
Harry: Rozmawiałem.. ale ona mi nie wierzy martwie się o nią..!
Ty: Harry.!! http://3.bp.blogspot.com/
Harry biegnie to waszego pokoju.
Hazza: zrobiłaś coś sobie.?! prosze nie rob tego sobie.!!!
Ty: Nie nic Harry..
Harry: To co jest kochanie.?
Ty: Koniec z okaleczaniem się.. ;c Musze ci powiedzieć że.. jestem w ciąży..!! http://i.pinger.pl/pgr430/
Harry: Wreszcie nie bedziesz się ciąc.! Serio kochanie bedziemy mieli dziecko.?!
Ty; Tak.! Cieszysz się.??
Harry: No jasne.!https://
Ty: Kocham cię kochanie http://i2.pinger.pl/pgr208/
Harry: Ja ciebie też skarbie :** http://i.pinger.pl/pgr251/
sobota, 26 października 2013
Sorry...
Hej Hej :( Sorry, że mnie nie było tak długo!! Pisałam imaginy i no wiecie, szkoła!!! No niestety trzeba chodzić do szkoły :( :(
-----------------------------------------------------
Już niedługo #1 Imagin z Harry'm :) :) //Kath
-----------------------------------------------------
Już niedługo #1 Imagin z Harry'm :) :) //Kath
niedziela, 6 października 2013
Mój pierwszy imagin...
Ok. To będzie mój pierwszy imagin. Więc... Chcecie długi i jednoczęściowy, czy kilkuczęściowy? Mi to jest obojętne. /Kath
Kath...
Hej! Jestem Kath. Mam 1* lat. Postaram się szybko dodawać imaginy na bloga, ale gimnazjum i te sprawy... Mam nadzieję, że rozumiecie.
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)